Mother fucking

now evary body from the 313 put ya mother fucking hands up and follow me
now evary body from the 313 put ya mother fucking hands
luck luck..

En liten del från finalen i 8 mile. Så jävla grym film asså! Sitter här framför datorn nu slutade klockan halv 12 idag. Det var riktigt skönt faktist, gick hem då. Hade tvätt stugan, måste hjälpa till nu för jag behöver verkligen pengar. Jaja, ingenting vidare händer väl ikväll förutom att jag ska träffa Nadia. Vet inte än vad vi hittar på. Ni ser kanske att jag ändrat headern och lite sånt? Vart det bra? Jag orkar inte ha någon bild på oss. Så det fick bli så här! I morgon ska jag och Nadia in till stan, hon ska köpa en clips till hårförlängningen hennes gick sönder på båten. Jag ska köpa någon snygg tröja att ha på fotograferingen på fredag. Nu på sista har det blivit lite bloggning som sagt, dels för att Nadias internet har fuckat upp sig igen tyvärr och jag har ingen speciell blogglust ibland. Är riktigt trött oftats på alla negativa kommentarer, varför ska man då fortsätta ha en blogg om det inte är någon som gillar den? Helt ärligt, vi bloggar visserligen inte för eran skull. Vi bloggar för att det är som en dagbok, vi skriver hur vi känner, vad vi gjort på dagen/natten, vad vi gillar och sånna saker. Kan vara kul och läsa om man har kvar den när man blir äldre! Jag vet att en blogg blir roligare och så ju fler bilder man lägger in, men vad spelar det för roll egentligen? Det har jag tänkt på. Ni ska väl ändå kunna acceptera en blogg som den är, om ni inte gillar det behöver man inte logga in på den. Men nu måste jag ringa min mamma, puss så länge! Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0