HÖRDE JAG TRÅKIGT?

1. Fullständigt namn? - Therese Marie Nilsson Wallin
2. Exakt ålder? - 14
3. Vart bor du? - En förort i Stockholm
4. Bor tillsammans med? - Familjen
5. Husdjur? - No one
6. Färg på ditt hus? - Rött tegelhus
7. När är du född? - 10 maj 1995
8. Klass? - ?
9. Vilket år tar du studenten? - Jag orkar inte räkna ut nu är för trött
10. Något jobb? - Nope
11. När ska du sova ikväll? - I have no idea
13. Duschat idag? - Nope
14. Kramat någon idag? - Ja mamma
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Macka
17. Dagens klädsel? - Morgon rock
19. Dagens sötnos? - ...
20. Dagens roligaste? - Ingenting än
21. Har du många vänner? - Ja, de blir aldrig för många!
22. Hur många har du kysst? - Det vet jag inte, räkna inte
23. Vem kramade du senast? - Mamma
24. Hur många vill du ha sex med? - Huh?
25. Hur många har varit otrogna mot dig? - Jag vet inte
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mååårtttiiiiin
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från batman - :) 

FAVORIT:
31. Film(er)? - Beck
32. Låt (just nu)? - Sean Paul - Press It Up <3
33. Mat? - Jag vet inte
34. Dryck? - Coca Cola
37. Stad? - I dont know
38. Land? - Vill till Thailand!
39. Ämne i skolan? - Musik
40. År? - Do know

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Nicklas
42. Personen du kysste? -
43. Gången du spydde? - Minns inte
44. Gången du grät? - Igår
45. Pizzan du åt? - Har inte ätit pizza på ett bra tag, ush!
46. Gången du var i göteborg? - Aldrig
47. Gången du var i stockholm? - Jag bor i stockholm.
48. Gången du var full? - Minns inte
49. Gången du var hög? - Har aldrig rökt på så aldrig!

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Båda.
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Feeeeeeesta!
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel
55. Singel eller upptagen? - Båda två faktist
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Bara fjortis sajter, så no one.
58. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad!
59. Big brother eller paradise hotel? - Big Brother
60. Svart hår eller blont? - Båda
61. Blåa ögon eller bruna? - Båda är fint
62. Choklad eller lakrits? - Lakrits
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm har aldrig vart i Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - Coca Cola
66. Pizza eller kebab? - Kebab
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? -  Älska & älskas
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? -  Nära & kära
71. Personer du hatar? - Hata är ett starkt ord
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - Min familj & nära vänner
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - va?
74. Glassar du ätit på en dag? - Vet ej
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? - Många gånger säger jag bara
77. Piercingar har du? - Näsan, tungan & läppen
78. Personer du saknar just nu? - Jag vill inte ta upp det..
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Ett antal gånger

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - Han
81. Ska du träffa imorgon? - All in the school
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Adam
84. Spelade du tv-spel med senast? - My cusin
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Han
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Mer än MÅNGA! 
87. Förtjänar att dö? - Döden är hemsk, ingen förtjänar att dö. Men det folk som inte kan bete sig här i världen som bara förstör och sånt förtjänar inte att leva..
89. Vill du sova brevid inatt? - Han

VAD:
90. Gör dig glad? - Bästevän
91. Gör dig ledsen? - Besvikelse
92. Vad vill du helst göra nu? - Träffa han
93. Önskar du att du slapp göra? - Städa mitt stökiga äckliga rum!
94. Vill du ha nu? - Haaaaan..
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En moppe!!!!!! <3333
96. Längtar du till? - Nyår, party party PAAARTY säger jag bara!
97. Tycker du om dina betyg? - Sämst
98. Ångrar du i ditt liv? - Jag ångrar ganska mycket i mitt liv
99. Är det bästa som har hänt dig? - Mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0