UMO

Jag måste verkligen till ungdomsmottagningen, när vi kommer hem till Stockholm igen. Det vill säga imorgon *trist*, visserligen har dom inte öppet men när dom öppnar får man springa! Jag måste dit för att min humörsvängningar när jag är mens asså, det funkar inte det här. Jag blir så fruktansvärt arg att jag gör illa folk, jag står och skriker för ingenting och allt möjligt. Minsta lilla fel gör jag till den största grejen. Helt sjukt, I know. Så måste fixa p-piller åt mensvärkarna eller någonting liknande som kan hjälpa! Idag har jag ätit 2 sorters olika menstabletter (fick av Nadia) och 1 ipren. Det var bara några timmar som dem värkte, sen tog skiten över igen. Har man tagit en tablett, får man inte ta en till förän om 12 timmar. & då verkar som mena att den ska värka upp till 12 timmar, men nope dom värker knappt en timma på mig. Helt jävla otroligt, jag måste verkligen fixa några rejäla för jag stör mig så grovt på det här. 
Tessie Mjaou

  
       

Ajajaj, Stackars lilla mig sådär jobbigt har jag det nästan.
P-piller nästa, hallå ge mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0