TIO SAKER DU INTE VISSTE!

Nu ska jag berätta tio saker ni inte vet om mig, om ni inte känner mig sjukt bra förstås. ;O

Jag har bott i Hallunda, Södertälje, Skärholmen, Axelsberg och Trångsund.
Jag har en sönderknarkad farsa.
Jag har aldrig varit full, på riktigt.
Jag har testat och knarka.
Jag har blivit tagen av snuten 3 gånger på en dag.
Jag har aldrig träffat släkten på pappas sida.
Jag har baxat.
Jag slåss när jag blir sjukt arg.
Jag heter egentligen Anna Nadia Ewa Laine Lotfi.
Jag är halv marockan.

Nu har Tess damp så jag får väl ge tillbaka hennes data. -.- Hennes dåliga humör gör mig på piss humör. Så nu kommer jag vara dryg hela kvällen. Synd för henne. :) Hejdå! / nadia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0