SVAR PÅ GAMLA FRÅGOR FRÅN GAMMAL FRÅGESTUND!

Har absolut ingenting och skriva om, så ni får svar på gamla frågor från gammal frågestund, på gamla bloggen, som vi inte hunnit svara på!
Postat av:

Varför bråkar ni med varandra för? det är ju inte direkt kul att läsa eran blogg om ni bara ska bråka.. se till och bli vänner nu, för jag är nog inte den enda som tycker ni är söta tillsammans! Och eran blogg är skit bra när ni väl inte bråkar..


Svar: Vi bråkade för att vi båda hade gjort ett misstag, men det tog ju slut efter bara en dag, vi kan inte vara osams, så äre bara. Tack ska du ha!

Postat av: Linda

Jag har några frågor till er båda:
1. Vad bråkar ni om?
2. Varför tjuvröker ni och skryter sen om det?
3. Ni tror att ni äger hela världen, ni gör inte det direkt. Så varför säger ni det?
4. Hur många besökare har ni egentligen? Ni måste ju ha runt 10 per dag med tanke på att ni inte har några kommentarer typ.
5. Hur gamla är ni egentligen?
6. Har ni ens några mer vänner än er två tillsammans med tanke på erat beteende?
7. Ni skyller på varandra när ni bråkar. Tycker ni inte själva att det är töntigt?
8. Dricker ni för att ni tycker det är coolt eller?

Det var alla frågor. Svara på dom tack.


Svar:
!. Vi bråkade om att Tess gilla en kille som inte gillade henne och som smsa med mig, och Tess trodde då att vi gillade varandra.
2. Tjuvröker och skryter om det? Jag tror du har missuppfattat det hela. För det första tjuvröker vi inte, och för det andra så skryter vi inte om det.
3. Men det är ett talesätt vi har. Vi tycker vi är bättre än bäst och på så sätt äger vi världen. Förstår du?
4. Lika många som din mamma fyller om 4000000000000000000 år. -.-
5. Vi är 14.
6. Kan du tänka dig att det har vi faktiskt,
7. Vi skyller inte på varandra när vi bråkar? Vart får du allting ifrån? Shitmygad.
8. Nej vi dricker för att det är gott.


Postat av: SophiiE'

Linda, om du ställer frågor, ska du själv inte svara på dom?
Men också jag har några frågor.
1. Varför röker ni?
2. Dricker ni ofta?
3 Varför gör ni det?

Svar:
 1. Ett misstag som gjordes för ett par år sen.
 2. Nej det gör vi inte.
 3. Vi tycker att det är gott därför gör vi det.

Postat av: Alice

varför bråkade ni för? är ni vänner nu? vilka bloggar läser ni? vad gör ni om dagarna? vilken skola går ni i? går ni i samma skola? varför byter tess typ kille hela tiden?
det var alla frågor puss på er


Svar: Det har jag redan svarat på.
Ja vi är vänner igen.
Vi läser faktiskt väldigt olika, men av dom "stora" bloggarna läser vi väl paows, dessies, kissies, blondinbellas, kenzas, ellamarie, och så mångamånga mer.  vi gör olika från dag till dag, faktiskt. Aldrig samma sak typ. Trångsundsskolan. Ja vi går i samma skola, och klass. För hon gillar olika, men hon själv påstår att hon inte gillar olika hela tiden.

Postat av: johanna

är ni oskuld?
om inte när blev ni av med den?
har ni någon gång gjort något med varandra, typ strulat eller något?
hur länge har ni rökt?
vet era föreldrar att ni röker och dricker?


Svar: Nej det är vi inte. vid tolv års ålder.
Nej det har vi faktiskt inte, tror jag.
Tess har rökt i 2 år, jag har rökt sen jag var tio.
Ja, det vet dom.

Postat av:

varför röker ni?
hur länge har ni rökt?
tycker ni om er själva? asso har ni bra självförtroende
har ni några syskon?
vem är den där killen du menar tess?
har ni pa facebook eller bilddagboken?

Svar: För att det är gott. Och att det var ett misstag från början.
Tess börja när hon var 12, jag när jag var 10.
Nej det har vi nog inte.
Ja det har vi. Tess har två, Angelica och Victor. Jag har fyra, Susanne, Heléne, Tim och Aicha. :)
Jag tror du syftar på Jimmy?
Ja det har vi faktiskt.


Nu fick ni svar på gamla frågor, och jag har inget och göra så jag svara på dem, nu ist! :) / ndy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0