SUG KUK

Rubriken är det värsta, jag hatar rubriker asså. Om ni undrar varför jag tog sug kuk, så är det för att jag gått runt och sagt det hela dagen inprincipt (eller hur det stavas(?)). Vad har ni gjort idag? Själv så har jag vart med Elin, sen mötte vi Robert. Sen drog han så vi drog till stan och mötte Nadia. Vi drog hem och vi träffade Jemal och Markos på tåget, snackade lite sen hörde man "nästa Trångsund" då var det bara att säga byebye. Sen i centrum, träffade vi Denise, Amanda, Lisa, Emelie, Niklas och Zack.. vi snacka lite, sen drog jag hem. Och nu är jag hemma (?)

I morgon så blir det ung 08 och ska se Alte. Ska dit med massor, orkar inte säga namnen. Men innan det så ska jag Elin och Felica till farsta eller stan jag vet inte. Vi ska i allafall shoppa lite, måste ha en ny tunika/klänning till birka paradise. Kan ju inte gå runt med fula kläder, eller dom är inte fula. Men vill ha nytt känner jag! Har inte shoppat på typ fett länge (?) Men i allafall, ni kommer nog på en massa bilder i morgon. Det kan jag faktist lova er. Men nu ska ni få lite bilder från dagen, eller aa typ två stycken orkar inte lägga in alla. Det är bara egopics på mig och Elin =)

 


Kommentarer
Postat av: sarah sötnos u know ;)

söta :)

2009-08-10 @ 22:54:29
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0