SAVE ME

Godmorgon bloggen! =)
Jag vaknade nyss, måste kanske börja fixa mig (?) Ska duscha och allt innan vi åker, och vi ska ta 14.53 tåget! Fan vad jag längtar, hoppas bara det inte blir titanic :'o alltid lika rädd när jag ska åka båt! Om ni undrar varför det inte blev några bilder igår var för att det var så grymt mycket folk och sen började det regna på kvällen. Ville inte förstöra mobilen, men i morgon då jävlar lovar vi er en massa bilder efter kryssningen! Jag kommer faktist bara åka dit med uppsatt hår och mjukis kläder, jag fixar mig på båten senare i stället till partyyyyt! Jag saknar redan min J.. men ska ändå träffa han i morgon, dirket när jag kommer hem! Men nu måste jag käka frulle sen duscha, vi hörs i morgon sötnosar! Ha de bra, puss "Tessie Mjaooou"


Vi ska äga båten, visst bästis!?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååå vart har du köpt din pushup-bh??

Eller ... jaha du bara trycker upp brösten så att dom ska se större ut! :S

2009-08-16 @ 22:57:36
Postat av: Jenny

fan vad najs vill också på kryssning:) <3

2009-08-17 @ 18:35:12
URL: http://crazymotherfukkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0