PACKAT & KLART

TJEEENARE BLOGGEN!
Whats up? Med mig är det grymt. Vilka var på the voice idag? Jag var där i allafall, så grymt jävla kul! Tråkigt bara att det började regna mot kvällen. Var där med Jimmy, Nadia och Ihab. Träffade MASSA av kompisar där! Men efter en stund träffade vi någon Hugo, Jimmys kompis så vi var med honom också. Vi stog nästan längst fram, och det var ju så fullt att man nästan ramlade.. Ihab var så jävla påverkad, så han höll på att somna. Så skulle han ta en cigg mitt i allt, tror ni inte han bränner mig på tutten!? Jag fick största dampen, plus att jag börja bråka med as många för ALLA jiddrade när man skulle ut (?) Snälla skärp er, vad glad NI FICK KOMMA ETT SNEPP FRAM idioter ibland asså. Men ja, i morgon ska vi ju på den efterlängtande kryssning! Fatta vad jag ska festa, eller rättare sagt jag och Nadia! Höhö, vad ska ni göra i morgon? Jimmy fyller år idag, så alla ni som känner han säg grattis han är världens sötaste människa my love! :* Nu tänkte jag tvätta mitt löshår, ni får ha det så bra. Och föresten, kan ej blogga i morgon. Kanske något ynka inlägg på morgonen! Peace and love Tess

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, jag och Jenny pallade inte trycket ;) så vi stack till Sveavägen ist ;)

2009-08-17 @ 16:57:52
URL: http://crazymotherfukkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0