NÄR MAN ÄR SJUK, SÅ FÅR MAN

7 frågor om dig själv
Ditt namn? -  Therese
När fyller du år? -  10 maj
Vilken årstid är bäst? - Vinter & sommar
Vad tycker du mest om hos dig själv? - My eyes
Vad är du bra på? -  Allt hallå, det är mig vi pratar om!
Vem älskar du mest på denna jorden? - Min bästavän
Sover du hellre själv än tillsammans med någon?
- Nej!

5 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? - Nadia
Vem vet allt om dig? - Nadia
Vem är roligast av dina vänner? - Nadia
Vem är mest partyprisse? -  Felicia
Vem är den du helst har filmkväll med? - Nicklas!

9 frågon om din familj
vem står dej närmast?- Pappa tror jag
Har du bra kontakt med dina föräldrar?- Nej, inte så..
Vem är farligast i din familj? -  Mamma haha!
Vem ser roligast ut i din familj? -  Jag!
Vem är coolast? -  Min bror förfan!
Har ni något husdjur? - Nej, men snart katt!
Vem har du mest gemensamt med? - Det vet jag ej
Vem står för underhållningen? - Jag!
Vem sover du oftast med? -  Mig själv

mobilen
vem pratade du sist med ? - Nicklas hjärtat
vem smsade dej sist ? Nicklas
vem smsade du till sist ? Nicklas

10 fråger om mig och killar
vem var du sisst med ? Johannes, Sebbe och Martin
vem strulade du med sist ? Dedu
vem var du tsm med sist ? Kommer inte ihåg, har vart på g med ett antal bara!
hur många killar strulade du med på sommarlovet ? Det är inte så att jag räknar
vem gillar du just nu ? Only Nicklas
vilken kille e det som du litar mest på ? Jag vet inte..
vem bråkade du sist med ? Minns ej
vem brukar du smsa mest med? Nicklas
vem e den killen du vill träffa just nu typ ? NICKLAS!!
betyer killar mycket för dej ? Jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0