IT SO FUCKING WARM!

Ja rubriken säger allt! Jag tror jag dör, det är så jävla varmt. Vi har precis ätit, så ska väl smälta maten lite. Sen traska ner mot sjön och bada tror jag, måste tvätta mig lite vill inte stinka euh ikväll haha!
Men ja, jag har inte fixat mig eller någonting just nu eftersom vi inte ska hitta på något med folk förän ikväll. Men Nadia och jag var ute och plocka hallon, så ni kan få en bild på min skit "snygga" outfit för tillfället då haha! Stövlar och en tunika hår som står åt alla olika håll, det passar va? ELLER INTE! Ha-haaa.. / Tess



Man ser inte alls mycket, men Nadia tog bild på mig när jag höö på att ramla så jag klippte ut halva för jag såg jävlig ut! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0