IM HERE BITCHES

Tessie mjaouuu here! Saknat mig? Ha, det vet jag att ni har. Fan vad det är varmt, seriöst jag håller helt allvarligt på att dö allså. Fast, det får jag ju inte för ni vill väl inte att tessie bitch ska dö ut? Den snygga, balla, otroligt bästa tessie dör och slutar bloggan!? Oj, det skulle nog stå i varenda tidning allså! Alla vill ju liksom vara som mig, jag är ju så vacker? Varje dag tittar jag mig i spegeln och säger "fan, det finns nog ingen snyggare än mig!! Alla vill vara som mig, jag vet det!" och det är ju sant, visst? Ja såklart det är! Här är lite bilder sötnosar.. fast, ni är inte sötare än mig!

Nadia bestfriend!!



Jag ser fett sur ut, men jag hade värsta mensvärken.. så synd om mig!!! Varför ska den söta tessie få de jobbigt för? =(



Sötnosen Sebastian! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0