HOME AT LANDET -.-

Hej bloggen!

Är på landet nu, har vart i Hallstavik med mamma, lillebror & Nadia. Vi är typ osams, om jag säger varför kommer ni säkert skratta. Men det leder såhär, igår så sa Nadia att hon ville ha tacos i morgon då sa jag nej vi äter något annat jag vill inte ha det. Mamma ba, okej. Sen idag när vi var i affären så mamma ba, vi ska äta tacos jag ba men jag vill inte ha det, hon ba nej men nu ska vi äta det. Då fick jag flipp och drog ut och satte mej, då kom Nadia efter och fråga vad jag sura om då sa jag "vad glad över att du fick som du ville så kanske du fattar'" typ, då sa hon "börja bete dig som människor" då sa jag "jag gör det". Sen typ ja, fett töntigt jag vet men jag gillar inte tacos. Jag tänker fan fucking svällta! / Tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0