HOME

Tjena!
Nu är jag hemma, efter att ha lämnat Viktor på kalas, handlat på ica maxi, och hämtat storasyster i Nynäshamn. Nu sitter jag här i min ensamhet nyser och hostar, är faktist glad och känner mig grymt mycket friskare! Kanske inte var svininfluensan i allafall? Haha, hoppas inte det. Kanske ska träffa Nicklas på söndag, ska bli roligt har inte träffat honom på 2 veckor! Träffade ju honom på båten, vette fan hur många ragg jag och Nadia fick en 34 åring ragga på oss? Euh, lika gammal som min morsa. Haha! Tänkte lägga ut lite låtar som jag gillar i ett annat inlägg, kul va? Hah, kanske inte men har riktigt tråkigt funderar på att ringa Nicke picke päron pung, stoppa ballen rakt i mun. HAHAH, min humor! Det vill säga jag vill ringa Nicklas! Puss Tess



Visst är han inte för söt?

Kommentarer
Postat av: Natasha

12 bast eller?

2009-10-11 @ 17:44:55
URL: http://natashabakic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0