HEMMA

Hej bloggen!
Nu har jag äntligen tid för att blogga. Hur mår ni? Vad har ni gjort idag? Själv mår jag super!
Nu tänkte jag berätta hur min dag sätt ut. Först så åkte jag mamma och lillebror och fixade med mitt bankomatkort och jag köpte en kjol till kryssningen. Sen drog vi hem, jag fixade mig och mötte Nadia vi drog in till 08. Men det var inte länge man var där inte, det börja hagla och spöregna! Vi var DYNGSURA när vi kom hem, inte kul asså ush för sverige ibland! Men ja, vi drog till Jimmy baby i allafall, vi var där jag, Nadia & Ihab. Sen drog vi ut, sen skulle dom till vega baren så vi ringde en taxi och dom sjussade upp mig och Nadia till bussen och dom drog vidare till vega baren som sagt! Har duschat och pysslat lite med mina naglar nu, väntar på att Jimmy ska svara (?) Undra vad han gör asså.. men i morgon blir det the voice med Nadia, Jimmy, Ihab och några till av Jimmys polare vet inte vilka! Men nu ska jag, öh ah vet inte.. men vet inte vad jag ska skriva mer puss! Tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0