HEJ JAG HETER TESS & HAR BORING

Lovar du att vara ärlig? Ah fan
Du heter: Therese
Smeknamn: Tess & Tessan typ, alla kallar mig olika
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Olika
Beroende av: Mycket
Vad tror folk om dig: Att jag är största bitchen typ
Stämmer det : Ja, ibland men inte ofta
Vad får du oftast komplimanger för?: Fina ögon
Vad säger du för att imponera på folk?: Inte fan vet jag? 
Hur imponerar man på dig?: Jadu, jag vet faktist inte det beror på
Brukar du skratta åt dig själv?: Varje dag!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Okej najs :)<3
Var bor du?: Stockholm
Trivs du där? Ja
Äger du några Converse: Ja
Sprit, cider, vin eller öl: Allt ihop
Brukar du bli full?: När jag väl dricker, så ja.
Är du allergisk mot något: Pollen
Hur svarar du i mobilen: "Hallå?!" "ah vad?" "ah det är Tess" 
Antal timmar sömn inatt: Ingen aning!
Brukar du komma i tid: Beror på vart jag ska
När mår du bra: När något bra sker!
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: Glad
Vanligaste färg på dina kläder: Oj, olika faktist
Vad tycker du om fötter: HAHAH! Helt ärligt, vad är det för fråga?
Vad saknar du: Sebastian & dom.. =(
Hade du en bra kväll igår: Japp!
Favorit dryck på morgonen: Vatten
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: oj det är olika, men mellan 12-8 beroende på vad som händer
Är du blyg?:  Ja..
Sysslar du med någon idrott: Nej, inte nu tyvärr
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Ingenting jag minns 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kollat direkt på snoppen och börja leka, HAHAHAH SAJK!
Är du nöjd med ditt liv: Njea ibland, ibland inte.
Är du bortskämd: Alla säger det, men det tycker inte jag
Vad gör du i morgon: Ska åka och bada med bästavän!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Inte vet jag
Vad längtar du till?: Till nästa söndag, det vill säga om en vecka!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja
Vad använder du för shampoo?: Vet inte, det morsan köper
Hur gammal är du: 14
Tycker du om någon just nu: Ja alla mina vänner, alla i min familj och släckt.
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Gillar du golf: Nej är dålig förlorare bara
Vilken tid gick du upp idag: Typ 10
Har du sovit i din egna säng inatt: Nope
Har du strumpor på dig nu: Nej
Är det okej att gråta: Ja?
När grät du senast: Hihi, igår faktist för jag kanske inte kommer träffa Sebastian & dom på ett år! =(
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa sönder asså! Och köpa mig en hund!!!
Bär du glasögon eller linser: Glasögon är coolast!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, absolut inte.
Har du piercing: Öronen, näsan, tungan och underläppen
Vill du gifta dig: Det vet jag inte
Vill du ha barn: Ja!
Solar du ofta: Japp!
Är du bra på att laga mat: Jag är grym fan!
Är du flygrädd: Ja
Hur vig är du: Vigast!!!
Är du musikalisk?: Japp
Vad dricker du helst när du är törstig: Någonting jag är sugen på
Vilken är din favoritglass: Det vet jag inte, äter inte så mycket glass
Tror du på ett liv efter döden: Ja klart .
Tycker du om sushi: Ja
Vad äter du helst när du ser på film: Jadu, vet faktis inte
Har du tandläkarskräck: Haha jaa
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Grönblå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Haha ibland
Röker du: Ja
Hur ofta tränar/motionerar du: Varje dag
Senaste låt du hörde: I just wanna live


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0