hAHAHA GAMMALT MINNE SOM ALDRIG DÖR, VISST TESS? :)

HAHAHAHAH. Så jävla kul. För typ ett år sen tror jag, ominte mer, när Tess var superduper fortis ni vet. Jag och Felicia sitter i centrum och vi båda bråkar med Tess, och hon står bakom "maritime huset" och så med Elsa. Så smsar hon mig och jiddrar, och jag ser ju henne hela tiden. Så tillslut säger jag typ ba; " men kom fram om du vill något " så kommer hon fram och skriker som ett jävla sär barn, aldrig sett något få ett sådant flipp i centrum utan o skämmas. -.- Men ändå, så står hon där och jag typp bara sitter och skrattar, sen så på något sätt hamnar vi i fontänen i centrum och dör av garv. Förstår ni? VI kan inte vara arga på varandra. Det blir typ 3 min sen äre över. / ndy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0