FÖRLÅT..

.. för igår! Jag var på värsta cp-humöret. Det ber jag om ursäkt, för aldrig mer hända. Svika bloggen? nejnejnej, inte igen. Men vad ska ni göra idag? Själv så ska jag åka till ung08 med Nadia, och träffa massa människor där. Blev inga bilder igår, eller bara några stycken. Med tanke på att det regna ville jag inte förstöra mobilen, så vi får hoppas att det inte regnar idag så får man ta några bilder idag! Menmen, nu måste jag börja fixa mig.. Nadia ska komma hit så fixar vi oss tillsammans, måste locka löshåret också. Jag som är så jävla seg! Men vi hörs efter jag fixat mig sötnosar, ha en bra dag för det ska i allafall jag ha! Puss Tess



Checka fiiiiiiinaste killen asså, jag dör!

Kommentarer
Postat av: Lill-c

han var fett fin;)<3

2009-08-13 @ 14:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0