FJORTIS EMO ELLER NU?

    

Vad tycker ni? Fjortis, emo eller så som jag fixar mig nu? Haha, måste bara förklara att bilden på när jag ser ut som ett emo, asså jag gjorde det själv. Det var inte så att jag gick runt så, utan ville bara se hur jag såg ut som emo. Men fjortis har jag en gång i tiden varit, tycker ni att jag ska lägga in några bilder när jag var en? Skriv en kommentar i såfall. Jag saknar mitt lååånga hår när jag var fjortis, asså det var verkligen LÅNGT! Nu har jag ju bara till axlarna, och använder löshår. Menmen, vad tycker ni? =) / Tessssie mjaaaaaou

Kommentarer
Postat av: Sanna

ja, lägg in bilder från när du var fjortis :D

2009-08-10 @ 17:44:24
Postat av: Leia

Tack!

Skriv helst till den här bloggen istället för onlyforever.blogg.se. Jag använder inte den längre.

2009-08-10 @ 18:57:57
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Josephine ♥

Jaa lägg in bilder när du var fjortis !!

2009-08-11 @ 15:42:23
URL: http://jjosephinebroden.blogg.se/
Postat av: !!

lägg in bilder när du va fjortis (;

2009-08-11 @ 16:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0